Sorry sorry

Har verkligen inte haft tid för att blogg, och med tid menar jag att förkylning var rena fanskapet så jag orkade inte att göra nått alls, haha, but now i'm back my lovely bitches! ;)
Idag bjöd vi in farmor, Lisa & Mattias på thai mat. ( min underbara mor är född där ) 
Nate bjöd hem en vän som också åt här.
 
Mattias & jag spelade lite mario cart, nått som han inte har i sin über snyggggga lägenhet i Australien! Dröm lägenheten som jag ääälskar. Har dock inte sett den men han har förklarat hur den ser ut, hehe..
Var även till hudik för nån dag sen med mami & papi medans Nate var på kalas!
Blev en röd kabelstickad tröja, runda solisar och en virkad bikini underdel från JC! Nu är det bara att leta efter en överdel också^^ 
En lila bikini från H&M också! Fick även en bok av mamma :Elsas hemlighet
Har de första böckerna också :D
 
Kyss
 
Cher Lloyd – Want U Back - Acoustic
 
 
smutsig spegel, jotack jag vet :P
 
 
 
 
 
Världens vackraste pöjk, *dreglar*
Den där blicken alltså! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Sjukt fin blogg! Ha en bra dag!

2012-07-17 @ 21:02:43
URL: http://ffridakennerstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0